torsdag 24. mars 2011

Mine Billyer

Endelig har bokhyllene mine kommet. De står nå i hver sine rom, fremdeles flatpakket, og fingrene klør etter å sette i gang. Men kvart på åtte om kvelden er litt seint.

La meg presentere:

Store-Billy

Store-Billy
















Lille-Billy (som kommer til å henge på tvers) og Lange-Billy (som egentlig ikke er lengre enn Store-Billy, men litt smalere)

(Her skulle det vært et bilde, men av en eller annen grunn vil ikke Blogger godta at jeg legger inn mer enn ett bilde.)


Store-Billy på soverommet blir helt klart en bok-Billy. Jeg har allerede ryddet ut bøker fra den før så stappfulle Gamle-Billy og lagt dem klare.
Lille-Billy og Lange-Billy er jeg litt mer usikker på. Men hylleplass er alltid godt å ha!

Ellers har jeg nå kommet et stykke i Vindens sang av Tamara McKinley, en forfatter som Elida anbefalte meg å lese. Takk skal du ha, foreløpig veldig bra lesning!

Ingen kommentarer: