mandag 14. mars 2011

Det er jammen meg noen blog awarder ute og går!

Og de er ikke å forakte.
Den siste fikk jeg av Ann Kristin i dag; en Beautiful Blogger award (nydeligbloggerpremie, blir det vel oversatt til norsk). Tusen takk!
Her kommer spørsmålsrekka:

1. Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der?
innrømme," sa moren lavt, før faren kom inn i bilen til

2. Hva er det siste du så på TV?
Noen få scener av 70s show, det er bra. Ser egentlig stort sett på TV når jeg spiser! (I kveld skal jeg se på Bibliotektjuven!)

3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
Veggklokka som tikker.

4. Når var du sist ute og hva gjorde du da?
På vei hjem fra jobb, for godt og vel 4 timer siden. Skjønte at med varmen følger både sjarmerende snødrypp og store slapsepytter.

5. Hva har du på deg nå?
Dongeribukse, topp og ei kjempebehagelig strikkejakke.

6. Hva var den siste filmen du så?
American Beauty (for første gang siden skolen!)

7. Ville du vurdert å flytte til utlandet?
Nei. .

Jeg sender premien videre til:
Rebecca goes to Norway (og hva svarer DU på punkt 7?)
Heims lille verdenshjørne
- her stod det ikke noe om antall, og det kommer ganske mange i neste premieblogg, så to er nok:)

Ingen kommentarer: