onsdag 18. april 2012

Virtual Hangout!

Ja, jeg vet at klokka er over elleve om kvelden, og jeg burde være i seng for å være frisk og rask til i morra. Men jeg bare må vise fram dette bildet fra kveldens Google Hangout! Det er rett og slett videoprat med opptil 10 personer om gangen, denne gangen Virtual Choir-venner fra hele verden. Jeg var i tre forskjellige hangouts i løpet av kvelden med mange koselige folk. Og jammen kom ikke selveste Eric Whitacre også innom. (Blir fnisete) Han spurte meg hvordan jeg uttaler navnet mitt og hva det betyr!


For å starte en Google Hangout må en være med i Google+, en slags nettsamfunn som ligner på Facebook. Men en bestemmer selv hva en vil bruke det til, og jeg har ikke tenkt å bruke det til noe annet enn nettopp hangouts.
Det er en fare for at dette blir avhengighetsskapende, folkens.

Oppdatering: nå er Hangouten lagt ut på YouTube. Koselige folk, ikke sant? Jeg surra litt med øretelefoner, det gjorde at Hangouten fikk ekko. Men så gøy det var!
Jeg prater med Eric rundt 3:00, ellers prater han litt med alle om prosjektene framover.

Ingen kommentarer: