mandag 8. august 2011

Og så litt oppsummering (Lesefri? Hva er det?)

Boka jeg holder på med


Irish Folk & Fairytales Omnibus (Michael Scott)




Bøker i ventepåblogginnleggbunka
  • Den veven av hendelser vi kaller verden (Simon Stranger)
  • Outside in (Maria V. Snyder)
  • Angel: After the Fall 2
  • ... og så et par-tre til som jeg kan skrive noe om hvis jeg får lyst. Overvinner motlysten, kan en kanskje si.
Lånt på biblioteket, har tenkt å lese
  • Det mørke tårn bok 1 og 2 (Stephen King)
  • Tam-serien til Jo Salmson
  • Den fremmede (Max Frei)
  • Tre "rosa" bøker, har lest tidligere bøker i seriene: Gutter, glitter og gulltråd (Sophia Bennett), Seriøst fra Sassy: Ville tilstander (Maggi Gibson) og Superstar-Babes (Narinder Dhami)
Bøker jeg har kjøpt, men ikke lest
  • Buffy Vampire Slayer 2 og 3 (samlebøker). Disse går det litt trått med, hm.
  • Claras krig av Clara Kramer
  • Den som hvisker av Sam Hayes, kjøpt til ferien sammen med
  • Sin mors datter av Joy Fielding
  • The Secrets of the Immortal Nicolas Flamel (Michael Scott), 4 første. Kom i posten fra Amazon i dag, gleder meg masse!
  • samt en pose med disse bøkene, kjøpt for til sammen 50 kroner på bruktmarked selv om jeg egentlig ikke pleier å kjøpe norsk. Jeg har jo tilgang til dem på biblioteket! Dumme meg. De står nå i Store-Billy og kommer sannsynligvis til å samle støv littegrann.

Jeg begynner å kjenne på at skolestart nærmer seg og dermed tida for elev- og lærer-boktips på jobb... så kanskje det blir barnebøkene jeg leser først?


    5 kommentarer:

    Mari - Escape In A Book sa...

    Claras krig av Clara Kramer står på ønskelisten min :) Gleder meg til å finne ut mer om bøkene du har lest!

    Max Frei ble forresten anmeldt av min yngre søster på bloggen i går.

    Synne sa...

    Jeg så det! Litt usikker på om det er min type bok, men jeg får begynne på den og se.

    Mari - Escape In A Book sa...

    For min del hørtes den litt for rar ut, men samtidig er jeg fryktelig nysgjerrig.

    Silje sa...

    Ja vi fikk sett masse fint:D Nydelig landskap:D

    Nyt resten av sommeren!

    Balder sa...

    Hei Synne! Jeg anbefaler serien om Adam Wallgren! Jeg vet ikke om den faller i smak hos deg, men mitt tips til deg er å lese bak på boka først. Jeg tror du vil like den da! Takk for spørsmålet :-))

    Hilsen Balder