torsdag 25. april 2019

Game of Thrones - litt musikk

Som mange vet, er siste sesong av serien Game of Thrones (bygd på bokserien En sang om is og ild) i gang!
Jeg begynte å se TV-serien på DVD, men gikk over til bøker etter hvert fordi det visuelle ble for blodig for meg. Bøkene (fram til bok 5, del 1) nevnte jeg  i et innlegg i 2016. Kanskje du er fan av serien?

Her om dagen fant jeg et par artige videoer på YouTube. Faste lesere av bloggen min vet at jeg er særlig glad i sangvideoer hvor en eller flere personer synger en sang med "hjemmelagd" arrangement uten musikk (multi-track). En fyr som heter Jared Halley gjør dette veldig bra. Legg merke til trampingen (stomping) og andre kreative ting som skjer i de ulike rutene! Og de beste multitrack-artistene er selvfølgelig passende kledd.




Men skuespillerne i Game of Thrones synger faktisk også - en minimusikal! Sangprestasjonene varierer, men tommel opp for sporty oppførsel og kreativitet.

Ingen kommentarer: