søndag 26. februar 2012

Ett foto i timen - søndag 26. februar 2012

Inspirert av et innlegg hos Heksa fra Nord!

Hverdagene er ofte fylt opp med både jobb og faste fritidsaktiviteter, så det er interessant å tenke igjennom hva jeg bruker en søndag til. Og kanskje bli inspirert til å gjøre ting jeg ikke pleier.

Klokka 9: tid for frokost (med bok som selskap!)
Klokka 10: boka bare roper på å bli sitert, jeg noterer.
Klokka 11: ute på handletur, i dag blir det ferskvare!

Klokka 12: skriver innbydelse til møter i bygdekvinnelaget.

Klokka 13: ut og gå på glatta.
Skal poste innbydelsene, teste det nye bankkortet mitt (tida går!)
og besøke den nye leiligheta mi som er under oppbygging.

Klokka 14: ser/ hører på enmanns-multitrack (Lux aurumque).
Anbefales! Hør på YouTube
Klokka 15: fremdeles på nettet, lenkerydding her på bloggen!

Klokka 16: tid for mat!

Klokka 17: ser på baderomsfliser. Vanskelig å velge.

Klokka 18: broderi på gang. Ikke så lett å se at dette skal bli gjess.

Klokka 19: en tur til kiosken, nei, biblioteket...

Klokka 20: det ble Titanic!
Og nei, jeg klarte ikke holde tårene tilbake på slutten.

Takk for i dag!









Ingen kommentarer: