mandag 22. mars 2021

Bokbingo

Jeg deltar på bibliotekets bokbingo i år også (sist gang var året før korona). Det er 25 kategorier; en trenger bare fem på rad, men jeg vil krysse av alle!

 



De aller fleste bøkene er allerede omtalt her på bloggen (se listen over leste bøker i 2021), og noen vil nok bli omtalt i et oppsummeringsinnlegg for mars. Følg med! 

Så var det den store nyheten: neste blogginnlegg vil bli 

nummer 1000 

i rekka! Det må feires!

Jeg arrangerer for første gang en spørsmål og svar-sesjon på bloggen min! Sannsynligvis blir også det på video!

Still gjerne bok-aktige spørsmål i kommentarfeltet her på bloggen, eller via de andre kanalene jeg har:  

Facebook/ Messenger: http://www.facebook.com/Lesehesten
Instagram: @sorlesehesten
Epost: autumnday77(at)hotmail.com

Frist: lørdag 27. mars!


Ingen kommentarer: