torsdag 11. mai 2017

Jeg utfordrer meg selv, ett kreativt steg om gangen

Ett kreativt steg om gangen...
Foto: Trevor Dennis, Flickr
Jeg vil lage meg noen lese- og bloggemål her på bloggen. Vi er godt inne i 2017, men bedre sent enn aldri. Utfordringen er å gjøre det spennende og likevel lett nok å gjennomføre.

Jeg vil lage vlogg-innlegg av utfordringene, som ei avveksling og også som ei gulrot for meg selv!

Mai 
Lese 2 diktbøker

Juni
Lese Harry Potter! Første bok på nytt, på norsk.

Juli
Lese 1 bok av Jules Verne

August
Lese 2 bøker som ingen andre har anmeldt i Norge - ei fagbok og en roman.

September
Lese siste kapittel først i to romaner, og så lese resten

Oktober
Lese 4 tegneseriebøker

November
Lese ei bok og se filmatiseringen av den

Desember
Lage bok-kunst og ta minst 1 bokfjes-bilde (litt som i Levanger; de har spesialisert seg på sånt)

---

Jeg gleder meg!

Blir glad for tips om titler jeg kan bruke til utfordringene.
Kommentér i vei!


Ingen kommentarer: