onsdag 25. mars 2020

Krisevlogging, del 8 og 9

Hei! Det er litt problemer med publiseringen min mellom blogg og Facebook og Instagram for tiden. Jeg prøver å finne ut av det. Men her kan du se de to siste videoene mine fra krisevloggen - først en fra lørdag (verdens poesidag) og så den siste fra i kveld.

Det er en stund siden jeg hadde en skikkelig bokprat, så derfor kan jeg jo kile inn at jeg nettopp er ferdig med I morgen, da krigen kom-serien av John Marsden, som jeg er veldig glad for å ha lest. Kanskje jeg må prøve å finne fortsettelsen på Kindle?

Ellers har jeg lånt med meg hjem noen filmer (heldig bibliotek-arbeider) og har sett den belgiske kunstfilmen Det helt nye testamentet. Den kommer også med noen eksistensielle spørsmål, som det helt naturlig blir litt av i denne tida.
Hvis du visste akkurat når du skulle dø, hva ville du bruke resten av tida di til?

---

Håper du som leser dette, ikke har det altfor tøft i disse ukene. Ett steg om gangen.
Smittefri klem fra meg!



2 kommentarer:

astridterese sa...

Jeg tror og jeg hadde klikket hvis jeg ikke hadde nettet. Jeg må isolere meg og da kan jeg heldigvis snakke med andre på ulike videoapper :-) Jeg skulle også gjerne vært hos frisøren, men fordelen med langt hår er jo at det ikke synes så godt om det er en stund siden sist.
Det jeg virkelig hadde trengt var fysioterapi. Så jeg gleder meg til det igjen er mulig.

Jeg fikk akkurat ikke hentet bøkene jeg har bestilt på biblioteket. Men låner ebøker og lydbøker og er glad vi har apper til det. Men så har jeg også såpass mange uleste bøker at det ikke er synd på meg :-)

Stay safe and stay well! <3

Synne sa...

Takk det samme, og... så herlig med en kommentar :)
Jeg har gått til hudpleier og svømmet i basseng med ujevne mellomrom, det er min form for "fysioterapi" - men mest luksus! Hell i uhell, hadde ikke vært verken her eller der etter jul, så det var ikke så stor overgang.