tirsdag 28. september 2010

En spennende pakke

I dag kom det en fin pakke fra Biblioteksentralen til biblioteket vårt. Slike pakker er alltid spennende, helt til du ser den lange lista fra Norsk kulturråd ligge øverst... neida. Men bestilte bøker, og spesielt barnebøker for min del, er tross alt de mest interessante.

I dag kom blant annet Utemmet, bok 4 i House of night-serien (på norsk, jeg har jo kjøpt bok 1-7 på engelsk), Titanens forbannelse, bok 3 i Percy Jackson-serien, OG Nærmere, bok 4 i Tunneler-serien. Jippi for den siste! Den skal jeg nå ta med meg hjem. Og lese og lese. Må jo vite hvordan det går med Will og de andre.

Ellers fant jeg Kokainkongen, som jeg ikke kjenner så mye til, men jeg prøver å ta med meg det jeg kan av nynorske spenningsbøker for gutter, siden vi er en nynorskkommune. Og tro meg, de bøkene er det ytterst få av.

Ingen kommentarer: