torsdag 1. mai 2008

Vokterne

Nei da, nei da ... jeg har ikke glemt bloggen!

Nå holder jeg på med serien "Vokterne" av Willy Ustad. Lite utlånt på biblioteket, og en venn av meg syntes den var kjedelig, men likevel tror jeg den kan ha potensiale.

Vokter-serien er en slags ufo-grøsser-actionserie. Handlinga foregår i vår verden, men med et virkelig urealistisk innslag: en mystisk bydel som gjennom flere år gradvis har forsvunnet fra innbyggernes bevissthet. Dessverre. For den viser seg å være åstedet for et eksperiment, åstedet for en utenomjordisk klan som ble ønsket velkommen for mer enn hundre år siden.

Hovedpersonen er en av de som ikke glemmer byen, og nysgjerrig som han er havner han midt i løvens hule...

Nå har jeg lest tre bøker, og har lyst til å lese de neste tre, altså.

Ingen kommentarer: