onsdag 11. april 2007

Shalom!

Å tilbringe påskeferien i Israel... det var litt av en opplevelse. Et vær som helt slo ut blåsten og snøen hjemme i Norge, masse opplevelser (bading i Rødehavet og personlig diplom fra Israels turistminister!), gamle og nye venner.
Som et minne kjøpte jeg ei bok til fly- og togturen hjem. Selvfølgelig måtte jeg glemme boka på toget til Drammen (men jippi for hittegodskontoret!) Den heter "50 stories from Israel" og inneholder, som tittelen antyder, 50 noveller fra israelske forfattere - altså etter staten Israels opprettelse i 1948. Tenkte det kunne være artig å få flere inntrykk som en uansett aldri vil få med seg etter 10 feriedager.
Foreløpig har boka ikke vært noen skuffelse. Håper den kommer snart igjen!:)

2 kommentarer:

glina sa...

Hei storesøs! Fin blogg! Jeg må få meg digitalkamera så jeg kan lage min egen blogg og ha link til bloggen din:)

- lillesøs -

Synne sa...

Så artig at du er her inne!
Ja, det er kjekt med digitalkamera. Anbefales...

Håper du får/har fått ei fin helg. Vi snakkes,

storesøs:)